, , , ,

ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA G ,H ,ADAM,VECTRA B ,CORSA C D E

101,77 

Out of stock

Guaranteed Safe Checkout

ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA G ,H ,ADAM,VECTRA B ,CORSA C D E

➡️ Dane techniczne ( 1 SZT.)

Miejsce zabudowy : PRZÓD , Strona zabudowy : PRAWY Średnica tłoczka : 57 Liczba tłoczków 1 System : ATE

➡️ Zamienniki

BUDWEG 342457 , ABE CZH1106 , FERODO FCL694288 , LAUBER LAU 77.1399 , TRW BHX401E, MAXGEAR 82-0410 , Elstock 83-0441

➡️ Numer Oryginału OE

90540167 , 90544027 , 542161 , 542172 , 542274 , 542292 , 542423 , 542453 , 542459 , 542472 , 5542065 , 5542107 , 5542470 , 9192455 , 93173273 , 93173732 , 93176427 , 93189696 , 93190648 , 95508657 , 95517091 , 95520214 , 95522013 , 95522697 , R1740055 , R1740126 , 4611562 , 4838975 , 5055421 , 5084702 , 5230115 , 5392006 , 5392022 , 93192747 , 4838975 , 9192455 , R1740079

Podczas wymiany zacisków hamulcowych zaleca się ?

✅ Sprawdź tarcze Po prostu zmierz ich grubość. Minimalną wartość podaje producent, zazwyczaj na bocznej krawędzi. Jeśli tarcze są za cienkie lub mają jakiekolwiek uszkodzenia, takie jak pęknięcia czy rysy, to znak, że trzeba je wymienić na nowe.

✅ Sprawdź klocki hamulcowe: Czy nie są nadmiernie zużyte lub uszkodzone.

Odpowietrz układ hamulcowy

VIN w jednym modelu auta, mogą występować różne warianty części. W przypadku niepewności o właściwy dobór części, zalecana jest weryfikacja wg numeru VIN.

Proszę wysłać do nas wiadomość z danymi auta oraz koniecznie VIN dołożymy wszelki starań aby ustalić poprawność doboru.

Weight 1 kg
Stan

Nowy

Stan opakowania

oryginalne

EAN

5905701322060

Numer katalogowy części

BC-OP101

Producent części

TOPGER

Typ samochodu

Samochody osobowe

Waga produktu z opakowaniem jednostkowym

1

Jakość części (zgodnie z GVO)

P – zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału

Numery katalogowe zamienników

0986474056, 82-0410, ELS83-0441

Numer katalogowy oryginału

BC-OP101

Średnica tłoczka

57

Waga produktu

1

Strona zabudowy

przód – prawa

Wersja

Europejska

Scroll to Top